Kaip pirkti?

Apmokėjimas

Išsirinkite patinkančią prekę, nurodykite norimą pirkti kiekį ir spauskite „Įdėti į krepšelį“. Jei reikia daugiau informacijos, rašykite vadoveliai@elankos.lt.
Jei jau išsirinkote viską, ko pageidaujate, keliaujate į „Prekių krepšelį“. Jei nusprendėte, kad kurios nors prekės pirkti nenorite, galite ją pašalinti – paspauskite „Trinti“. Jei viskas gerai, spauskite „Pirkti“. Paspaudę „Pirkti“ keliaujate į puslapį „Apmokėjimo būdas“. Čia išsirinksite, kaip apmokėsite už prekes.
Atsiskaityti už prekes galite per el. bankininkystę (atsiskaitymai vykdomi per patikimą sistemą paysera.lt).

Prekių pristatymas

Prekes pristatome bendradarbiaudami su patikima siuntų pervežimo tarnyba DPD.
Į Kuršių neriją siuntas pristatome Lietuvos paštu.
Prekių siuntimo išlaidos automatiškai įrašomos į sąskaitą.
Pristatymas Lietuvoje: Pristatymas DPD kurjerių tarnyba kainuoja 3 €. Perkant daugiau nei už 30, pristatymas nemokamas.
Prie prekių visada nurodomas pristatymo terminas darbo dienomis. (Į Kuršių neriją pristatymas gali užtrukti iki 4–5 d. d. – siunčiame Lietuvos paštu).

Prekių grąžinimas

1. Prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“. 
2. Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka. Papildomai pažymime, kad negrąžinamų prekių sąrašas pateikiamas Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte.
3. Gavus brokuotą prekę, nedelsiant informuokite el. paštu vadoveliai@elankos.lt nurodykite užsakymo numerį ir brokuotos prekės nuotrauką.
4. Kilus neaiškumų dėl prekių grąžinimo mielai Jums padėsime, kreipkitės adresu vadoveliai@elankos.lt.